הגיעו להתפלל בקבר יהושע בן נון הותקפו באבנים ונעצרו

    חדשות קול חי No Comments on הגיעו להתפלל בקבר יהושע בן נון הותקפו באבנים ונעצרו

    עשרה יהודים שהגיעו להתפלל בקבר יהושע בן נון הותקפו באבנים בידי ערבים, הזעיקו את כוחות הביטחון ונעצרו • ארגון חוננו: "שוב המשטרה נותנת פרס לטרור"

    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרה יהודים שהגיעו להתפלל הלילה בקבר יהושע בן נון בכפר כיפל חארס הסמוך לעיר אריאל, הותקפו בידי ערבים ונעצרו בידי המשטרה לאחר שהזעיקו את כוחות הביטחון.

    על פי הדיווח הקבוצה נכנסה לכפר, הנמצא בשטח B ומותר בכניסת אזרחים ישראלים, כאשר בשלב מסויים החלו ערבים ליידות אבנים לעבר כלי הרכב בהם נסעו. חברי הקבוצה הצליחו להגיע למתחם הקבר ונכנסו אליו על מנת לקבל במבנה הגנה מפני ידויי האבנים, ומיהרו להזעיק את כוחות הביטחון.

    הכוחות שהגיעו למקום החליטו לעצור את עשרת המתפללים, כאשר לא דווח על עצורים מקרב הערבים שיידו את האבנים.

    המשטרה הודיעה כי תביא את העצורים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם ייצג אותם עו"ד חי הבר מטעם ארגון חוננו.

    מארגון חוננו נמסר בתגובה: "שוב המשטרה נותנת פרס לטרור ועוצרת מתפללים יהודים שהותקפו במקום את התוקפים הערבים. מדובר בשטח B אשר אין עבירה על החוק בכניסה אליו, אולם נראה שבמשטרה החליטו שנח יותר לפעול כנגד המתפללים היהודים מאשר כנגד הפורעים הערבים".

    יש לציין כי לפני מספר חודשים התרחש אירוע דומה במהלכו הותקפו מתפללים בקבר יהושע בן נון בידי ערבים, ונעצרו בידי המשטרה.

    מהמשטרה נמסר כי: "10 חשודים נעצרו ונחקרו בחשד: להפרת צו אלוף, התנהגות העלולה לסכן את שלום הציבור והפרעה לעובד ציבור ובשעה זו מובאים לבית המשפט השלום בפתח תקווה לדיון בעניינם.

    "משטרת ישראל שבה ומדגישה כי כניסה לשטח צבאי סגור הינה הפרה של צו אלוף והעלולה לסכן את שלומם ואת שלום כוחותינו. אחת למספר שבועות מאפשרת חטיבת אפרים כניסה מסודרת ומאובטחת לקבר, כל כניסה לכפר שאינה בתאום מהווה סכנה ועבירה על החוק.



    0 תגובות